Skontaktuj się z nami pomoc@softla.pl
Rabaty tego tygodnia
Co tydzień można tu znaleźć największe obniżki.
Windows 11 Home OEM Klucz (Aktywacja Online)
Windows 11 Pro OEM Klucz (Aktywacja Online)
Windows 11 Home Retail Klucz (Aktywacja Online)
Windows 11 Pro Retail Klucz (Aktywacja Online)
Windows 10 Pro OEM Klucz (Aktywacja Online)
Windows 10 Home OEM Klucz (Aktywacja Online)
Reklamacje i zwroty
Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem
Jesteśmy zobowiązani dostarczać produkty wolne od wad, zgodnie z przepisami dotyczącymi rękojmi za wady rzeczy sprzedanej, określonymi w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.
Reklamacje można zgłaszać w następujący sposób:
– poprzez e-mail na adres: bok@softla.pl
– lub za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie naszego Sklepu.
Nie jesteśmy zobowiązani do zwrotu płatności za produkty cyfrowe, które nie są zapisane na materialnym nośniku.
Jeśli w ramach rękojmi konieczne będzie rozpatrzenie reklamacji, mogą Państwo na nasz koszt odesłać wadliwy towar na wskazany powyżej adres. W przypadku, gdyby dostarczenie towaru ze względu na jego charakter lub sposób zamontowania było nadmiernie trudne, prosimy o umożliwienie nam jego sprawdzenia w miejscu, w którym się znajduje. Zobowiązujemy się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od jej otrzymania.
Odpowiadamy za wady fizyczne produktu stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania. W przypadku sprzedaży towarów używanych, okres rękojmi wynosi jeden rok od dnia wydania produktu.
W reklamacji zaleca się:
- podanie informacji o reklamowanym produkcie, w tym rodzaju i daty wystąpienia wady
- określenie żądania dotyczącego sposobu usunięcia wady (wymiana, naprawa, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy, jeśli wada jest istotna)
- podanie danych kontaktowych osoby składającej reklamację. Ułatwi to i przyspieszy proces jej rozpatrzenia, jednak nie jest to wymóg formalny i brak tych danych nie wpłynie na ważność reklamacji.
Jeśli nie jesteś konsumentem
W przypadku umów sprzedaży zawartych z klientami niebędącymi konsumentami, odpowiedzialność Sklepu z tytułu rękojmi zostaje wyłączona na mocy art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego, z wyjątkiem sytuacji, gdy wada została przez nas zatajona w sposób podstępny.
Konsumentem, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego, odpowiedzialność Sklepu internetowego z tytułu rękojmi za wady Towaru zostaje wyłączona. Wyłączenie to jest bezskuteczne w przypadku podstępnego przemilczenia przez nas wady
Natychmiastowa dostawa
na adres e-mail
Wieczne licencje
Nasze licencje są bezterminowe
Pełna pomoc
Wsparcie techniczne w aktywacji
Gwarancja satysfakcji
lub zwrot pieniędzy