Skontaktuj się z nami pomoc@softla.pl
Koszyk
Natychmiastowa dostawa na twój adres e-mail
Rabaty tego tygodnia
Co tydzień można tu znaleźć największe obniżki.
Hooded Sweatshirt With Kangaroo Pocket
Knitted Detailed Sweater
Oversize Bomber College Jacket Printed Fleece Inside
FRITZ HANSEN – MINIATURE ÆGGET STOL
NY11 Dining Chair by NORR11
GEORG JENSEN – ALFREDO – SALATSKÅL – RUSTFRI
Reklamacje i zwroty
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem
Jesteśmy zobowiązani dostarczać produkty wolne od wad, zgodnie z przepisami dotyczącymi rękojmi za wady rzeczy sprzedanej, określonymi w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.
Reklamacje można zgłaszać w następujący sposób:
– poprzez e-mail na adres: bok@softla.pl
– lub za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie naszego Sklepu.
Nie jesteśmy zobowiązani do zwrotu płatności za produkty cyfrowe, które nie są zapisane na materialnym nośniku.
Jeśli w ramach rękojmi konieczne będzie rozpatrzenie reklamacji, mogą Państwo na nasz koszt odesłać wadliwy towar na wskazany powyżej adres. W przypadku, gdyby dostarczenie towaru ze względu na jego charakter lub sposób zamontowania było nadmiernie trudne, prosimy o umożliwienie nam jego sprawdzenia w miejscu, w którym się znajduje. Zobowiązujemy się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od jej otrzymania.
Odpowiadamy za wady fizyczne produktu stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania. W przypadku sprzedaży towarów używanych, okres rękojmi wynosi jeden rok od dnia wydania produktu.
W reklamacji zaleca się:
- podanie informacji o reklamowanym produkcie, w tym rodzaju i daty wystąpienia wady
- określenie żądania dotyczącego sposobu usunięcia wady (wymiana, naprawa, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy, jeśli wada jest istotna)
- podanie danych kontaktowych osoby składającej reklamację. Ułatwi to i przyspieszy proces jej rozpatrzenia, jednak nie jest to wymóg formalny i brak tych danych nie wpłynie na ważność reklamacji.
Jeśli nie jesteś konsumentem
W przypadku umów sprzedaży zawartych z klientami niebędącymi konsumentami, odpowiedzialność Sklepu z tytułu rękojmi zostaje wyłączona na mocy art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego, z wyjątkiem sytuacji, gdy wada została przez nas zatajona w sposób podstępny.
Konsumentem, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego, odpowiedzialność Sklepu internetowego z tytułu rękojmi za wady Towaru zostaje wyłączona. Wyłączenie to jest bezskuteczne w przypadku podstępnego przemilczenia przez nas wady
Natychmiastowa dostawa
na adres e-mail
Wieczne licencje
Nasze licencje są bezterminowe
Pełna pomoc
Wsparcie techniczne w aktywacji
Gwarancja satysfakcji
lub zwrot pieniędzy