Skontaktuj się z nami pomoc@softla.pl
Koszyk
Kwota: 141,24 zł
Dostawa cyfrowa na twój adres e-mail
Popularne produkty
w tym miesiącu
Kaspersky Total Security 1 PC / 1 Rok
McAfee Internet Security 10 PC / 1 Rok
AVG Ultimate 10 PC / 3 Lata
AVG Ultimate 10 PC / 1 Rok
Avast CleanUp dla Androida 1 U / 1 Rok
Avast Premium Security 3 PC / 1 Rok
Koszyk
Kwota: 141,24 zł
Dostawa cyfrowa na twój adres e-mail
Reklamacje i zwroty
Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem
Jesteśmy zobowiązani dostarczać produkty wolne od wad, zgodnie z przepisami dotyczącymi rękojmi za wady rzeczy sprzedanej, określonymi w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.
Reklamacje można zgłaszać w następujący sposób:
– poprzez e-mail na adres: bok@softla.pl
– lub za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie naszego Sklepu.
Nie jesteśmy zobowiązani do zwrotu płatności za produkty cyfrowe, które nie są zapisane na materialnym nośniku.
Jeśli w ramach rękojmi konieczne będzie rozpatrzenie reklamacji, mogą Państwo na nasz koszt odesłać wadliwy towar na wskazany powyżej adres. W przypadku, gdyby dostarczenie towaru ze względu na jego charakter lub sposób zamontowania było nadmiernie trudne, prosimy o umożliwienie nam jego sprawdzenia w miejscu, w którym się znajduje. Zobowiązujemy się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od jej otrzymania.
Odpowiadamy za wady fizyczne produktu stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania. W przypadku sprzedaży towarów używanych, okres rękojmi wynosi jeden rok od dnia wydania produktu.
W reklamacji zaleca się:
- podanie informacji o reklamowanym produkcie, w tym rodzaju i daty wystąpienia wady
- określenie żądania dotyczącego sposobu usunięcia wady (wymiana, naprawa, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy, jeśli wada jest istotna)
- podanie danych kontaktowych osoby składającej reklamację. Ułatwi to i przyspieszy proces jej rozpatrzenia, jednak nie jest to wymóg formalny i brak tych danych nie wpłynie na ważność reklamacji.
Jeśli nie jesteś konsumentem
W przypadku umów sprzedaży zawartych z klientami niebędącymi konsumentami, odpowiedzialność Sklepu z tytułu rękojmi zostaje wyłączona na mocy art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego, z wyjątkiem sytuacji, gdy wada została przez nas zatajona w sposób podstępny.
Konsumentem, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego, odpowiedzialność Sklepu internetowego z tytułu rękojmi za wady Towaru zostaje wyłączona. Wyłączenie to jest bezskuteczne w przypadku podstępnego przemilczenia przez nas wady
AUTENTYCZNE RECENZJE Z NIEZALEŻNEGO ŹRÓDŁA
"Wszystko jest Ok, polecam softla.pl"
4.8 / 5 gwiazdek z Zaufanych Opinii z platformy Ceneo

Błyskawiczna dostawa
na Twój adres e-mail
Oryginalne licencje
z oficjalnej dystrybucji
Wsparcie techniczne
przed i po zakupie
Gwarancja legalności
faktura na życzenie klienta