Skorzystaj z kodu rabatowego START10, aby zaoszczędzić 10% na swoje pierwsze zamówienie!

00
d
:
00
g
:
00
m
:
00
s
  • Jeśli jesteś konsumentem

Jesteśmy zobowiązani dostarczać produkty wolne od wad, zgodnie z przepisami dotyczącymi rękojmi za wady rzeczy sprzedanej, określonymi w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.

Reklamacje można zgłaszać w następujący sposób:

– poprzez e-mail na adres: bok@softla.pl

– lub za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie naszego Sklepu.

Nie jesteśmy zobowiązani do zwrotu płatności za produkty cyfrowe, które nie są zapisane na materialnym nośniku.

Jeśli w ramach rękojmi konieczne będzie rozpatrzenie reklamacji, mogą Państwo na nasz koszt odesłać wadliwy towar na wskazany powyżej adres. W przypadku, gdyby dostarczenie towaru ze względu na jego charakter lub sposób zamontowania było nadmiernie trudne, prosimy o umożliwienie nam jego sprawdzenia w miejscu, w którym się znajduje. Zobowiązujemy się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od jej otrzymania.

Odpowiadamy za wady fizyczne produktu stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania. W przypadku sprzedaży towarów używanych, okres rękojmi wynosi jeden rok od dnia wydania produktu.

W reklamacji zaleca się:

  • podanie informacji o reklamowanym produkcie, w tym rodzaju i daty wystąpienia wady
  • określenie żądania dotyczącego sposobu usunięcia wady (wymiana, naprawa, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy, jeśli wada jest istotna)
  • podanie danych kontaktowych osoby składającej reklamację. Ułatwi to i przyspieszy proces jej rozpatrzenia, jednak nie jest to wymóg formalny i brak tych danych nie wpłynie na ważność reklamacji.
  • Jeśli nie jesteś konsumentem

W przypadku umów sprzedaży zawartych z klientami niebędącymi konsumentami, odpowiedzialność Sklepu z tytułu rękojmi zostaje wyłączona na mocy art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego, z wyjątkiem sytuacji, gdy wada została przez nas zatajona w sposób podstępny.

Konsumentem, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego, odpowiedzialność Sklepu internetowego z tytułu rękojmi za wady Towaru zostaje wyłączona. Wyłączenie to jest bezskuteczne w przypadku podstępnego przemilczenia przez nas wady

Natychmiastowa dostawa

na adres e-mail

Wieczne licencje

Nasze licencje są bezterminowe

Pełna pomoc

Wsparcie techniczne w aktywacji

Gwarancja satysfakcji

lub zwrot pieniędzy

Ta strona korzysta z plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Dowiedz się więcej